...شهر خلوت
دریافت کد خوش آمدگویی

ابزار متحرك زیباسازی وبلاگ


شهر خلوت...







نویسندگان بلاگ عاشق تنها



آثار تاريخي عاشق تنها



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق تنها



وضعیت من در یاهو



آمار بلاگ عاشق تنها



طراح قالب بلاگ عاشق تنها:



موزیک و سایر امکانات بلاگ عاشق تنها





گرانی شده؟


چه کسی میگویدکه گرانی شده است؟؟؟

 

           دوره ارزانیست....

 

           دل ربودن ارزان....دل شکستن ارزان....دوستی ارزان است....

 

          دشمنی ها ارزان....چه شرافت ارزان....تن عریان ارزان....

 

           آبروقیمت یک تکه نان..ودروغ از همه چیزارزانتر....

 

           قیمت عشق چقدرکم شده است کمتراز آب روان....

           وچه تخفیف بزرگی خورده قیمت هرانسان.....



نظرات شما عزیزان:

مازیار
ساعت16:15---30 خرداد 1391
واقعا جانسوز بود مطالبپاسخ: آره خوب...

مهسا
ساعت0:38---22 خرداد 1391
سلام وبلاگ خوبی داری ولی بهتر یک مقدار متن های عاشقانتو بیشتر کنی ولی این نظر منه امید وارم از دستم ناراحت نشی

امیرحسین
ساعت14:08---17 ارديبهشت 1391
سلام وبلاگ بسیار قشنگی داری اگه خواستی بامن تبادل لینک کنی ابتدا من بانام مذهبی لینک کن بعد در قسمت نظرات نظر بده حتما لینکت می کنم

امیرحسین
ساعت14:08---17 ارديبهشت 1391
سلام وبلاگ بسیار قشنگی داری اگه خواستی بامن تبادل لینک کنی ابتدا من بانام مذهبی لینک کن بعد در قسمت نظرات نظر بده حتما لینکت می کنم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط میتی در 14:1 | |